Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jag har ansökt om skuldsanering!

Alltså ångesten kryper sig på! Att jag släppt allt och alla påminnelser och samtal som kommer! Skulle man kämpat lite till? Bara släppt alla sms krediter och hoppats på avbetalningsplaner. Har jag förstört livet för mig själv och barnen? De tankarna snurrar just nu i mitt huvud
Känner samma, men tänker att det ändå kommer blir bättre än att slippa pussla varje månad. Slippa den stressen kommer ju va så skönt! Jag har kämpat länge för att det inte skulle bli såhär, var det sista jag ville. Finns så mycket annat i livet jag vill lägga tid och energi på än pengar, har redan tagit för mycket av min tid i massa år.

Känner samma, men tänker att det ändå kommer blir bättre än att slippa pussla varje månad. Slippa den stressen kommer ju va så skönt! Jag har kämpat länge för att det inte skulle bli såhär, var det sista jag ville. Finns så mycket annat i livet jag vill lägga tid och energi på än pengar, har redan tagit för mycket av min tid i massa år.
Precis samma här! Ekonomin tar över livet! Mest orolig för löneutmätning hela livet om jag blir nekad skuldsanering! Inte kunna se ett slut. Man kan inte spara under löneutmätning heller va? Några hundralappar varje månad hade gått när man nu varit van hela vuxna livet på att gå back.

Precis samma här! Ekonomin tar över livet! Mest orolig för löneutmätning hela livet om jag blir nekad skuldsanering! Inte kunna se ett slut. Man kan inte spara under löneutmätning heller va? Några hundralappar varje månad hade gått när man nu varit van hela vuxna livet på att gå back.
Finns väl inte så mycket utrymme för att spara under löneutmätning. Ja ångest o tänka att det aldrig tar slut. Nu hoppas vi på skuldsanering!

Hur lång tid efter smset brukar de ringa upp?
vill helst att de ringer nu då jag har massa möten i eftermiddag.

Nu har jag pratat med handläggaren.
Kändes sådär och hen förstod men drog mer vad som händer nu! Pratade mycket om tips ifall jag får avslag. Så ja det är nog avslag det lutar åt! Får veta denna vecka eller nästa.

Kändes sådär och hen förstod men drog mer vad som händer nu! Pratade mycket om tips ifall jag får avslag. Så ja det är nog avslag det lutar åt! Får veta denna vecka eller nästa.
Nu är det gjort, härligt! Hoppas du kan slappna av litegrann, och blir det avslag så kämpar vi på och söker igen. Men vi håller fortfarande tummarna! Tack för att du delar med dig.

Senast ändrad:
Hoppas det går vägen för dig denna gång! Håller tummarna. Själv skickade jag in min andra ansökan för drygt en vecka sen. Hoppas på bättre utfall denna gång.

Håller tummarna ❤️

Hoppas det går vägen för dig denna gång! Håller tummarna. Själv skickade jag in min andra ansökan för drygt en vecka sen. Hoppas på bättre utfall denna gång.
När sökte du för första gången?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp