Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Du har gjort vad du har kunnat, men misslyckats? Så boendekostnaden är för hög?
Ja min boendekostnad är beräknad till ~16700:- och enligt försäkringskassan får den inte vara högre än 13275:- så jag har för hög boendekostnad idag.
Hur siffrorna ser ut nästa år vet vi om ungefär en månad.
Så min förhoppning är att boendekostnaden är acceptabel nästa år och att min ansökan då kan gå igenom.

Ja min boendekostnad är beräknad till ~16700:- och enligt försäkringskassan får den inte vara högre än 13275:- så jag har för hög boendekostnad idag.
Hur siffrorna ser ut nästa år vet vi om ungefär en månad.
Så min förhoppning är att boendekostnaden är acceptabel nästa år och att min ansökan då kan gå igenom.
Den lär ju inte öka med 3.500kr tyvärr.

Denna väntan är olidlig...3 1/2 vecka bara sedan jag godkände betalplanen. Enda jag vet hittills är att skatteverket ville att min månadsinkomst skulle ökas med 2000 kr så var dom nöjd. Vet ej om alla svarat än...påminnelse går väl ut efter 2 veckor? Handläggaren hade förhoppning om att kunna ta beslut under november om inte ARS överklagar eller nåt då.

Denna väntan är olidlig...3 1/2 vecka bara sedan jag godkände betalplanen. Enda jag vet hittills är att skatteverket ville att min månadsinkomst skulle ökas med 2000 kr så var dom nöjd. Vet ej om alla svarat än...påminnelse går väl ut efter 2 veckor? Handläggaren hade förhoppning om att kunna ta beslut under november om inte ARS överklagar eller nåt då.
Vad det inte ars som ville in i din plan med flera miljoner ? Hur gick det ?

Missade den detaljen ^^
Jag skrev det inte i detta inlägget utan för någon vecka sedan när jag fick avslaget på inledande så det är inte märkligt,
Men min förhoppning är att när nästa ansökan tas upp så ska inte mitt boende vara ett hinder.

Glädjande att borgenärerna faktiskt läser och kontrollerar ibland

Vad det inte ars som ville in i din plan med flera miljoner ? Hur gick det ?
Det stämmer...han försökte få en skuld som va ca 200000 att bli 2 miljoner...kfm ansåg den felaktig och gick på det som låg för verkställighet. Inte hört något mer om ARS efter jag godkände betalplanen....men handläggaren förväntade sig att han skulle överklaga nån gång under processen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp