- Meddelanden
- 204
- Mottagna reaktioner
- 42
- Poäng
- 157
Förutsättningar vad ansökan? ☺️Ingen aning. ”Inom kort” får se. Hade ju varit najs att ha det imorgon så man slipper gå och fundera hela helgen.
Förutsättningar vad ansökan? ☺️Ingen aning. ”Inom kort” får se. Hade ju varit najs att ha det imorgon så man slipper gå och fundera hela helgen.
Beror på vilka förutsättningar du frågar efter.Förutsättningar vad ansökan? ☺️
Annars tar det väl 3-4 veckor typ?För mig tog det 3 extra veckor som dem var tvungna att vänta då någon inte kryssat i rutan ”godkänner skuldsanering” i delgivningen.Annars tar det väl 3-4 veckor typ?
2.5 månad för mig totalt mellan betalplan och beslut.För mig tog det 3 extra veckor som dem var tvungna att vänta då någon inte kryssat i rutan ”godkänner skuldsanering” i delgivningen.Annars tar det väl 3-4 veckor typ?
Kommer antagligen gå fort. De är egentligen samma som sist med bara den nya tilllagda. tog knappt 1v för mif när en lades till och nytt beslut kom.Godkänt betalplan igen. Den här veckan har samtliga mina borgenärer fått betalplanen.
När kan jag förvänta mig beslut igen tror ni? Minns inte vad det tog sist för mig.