Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag gör en ansökan till helgen

Kan vara så att TS har t.ex. maxat sina kreditkort 65,000/65,000 men då hade iofs ucn varit högre, förmodligen rätt hög nyttjandegrad då vi alla vet att kreditkort verkligen kan sätta käppar för samlingslån

Kan vara så att TS har t.ex. maxat sina kreditkort 65,000/65,000 men då hade iofs ucn varit högre, förmodligen rätt hög nyttjandegrad då vi alla vet att kreditkort verkligen kan sätta käppar för samlingslån
Förstör väl inte på det sättet riktigt dock va? Att man inte får lån för man har maxat kreditkort, det förstör ju betyget absolut men väljer hen att samla så borde inte ett maxat kreditkort spela någon roll för erbjudanden

Förstör väl inte på det sättet riktigt dock va? Att man inte får lån för man har maxat kreditkort, det förstör ju betyget absolut men väljer hen att samla så borde inte ett maxat kreditkort spela någon roll för erbjudanden
Du ser ju själv att det förstörde för TS, han/hon fick 0 erbjudanden

Om det nu var det,
Frågan är om TS hade anmärkning av något slag alternativt historiskt skuldsaldo?

Extremt svårt att se att det har stor påverkan på ifall man får erbjudande eller inte, speciellt inte för samlingslån då den krediten förmodligen blir 0 ändå vid beviljat.
Som sagt stor påverkan på betyget men när det väl kommer till kritan vid en ansökan är det ju som ett blanco egentligen som alltid är max utnyttjat

Om det nu var det,
Frågan är om TS hade anmärkning av något slag alternativt historiskt skuldsaldo?
Känns inte omöjligt, dock så borde hen skrivit med det då kan man tycka om hen ville ha ett bra svar på sina förutsättningar.. men kan ju ha missats bara med

Känns inte omöjligt, dock så borde hen skrivit med det då kan man tycka om hen ville ha ett bra svar på sina förutsättningar.. men kan ju ha missats bara med
Gud vad naiv du är? Tror du man missar att skriva att man har anmärkningar eller historiskt skuldsaldo när man pungar ut sina förutsättningar?

Gud vad naiv du är? Tror du man missar att skriva att man har anmärkningar eller historiskt skuldsaldo när man pungar ut sina förutsättningar?
Precis som lasseman säger underskott var inte med heller ;) nej jag tror inte att hen missade det men vi pratade om anledningen till inget erbjudande, och att man har ett maxat kreditkort när man söker samligslån är jag väldigt säker på att det inte var anledningen till 0 erbjudande

Precis som lasseman säger underskott var inte med heller ;) nej jag tror inte att hen missade det men vi pratade om anledningen till inget erbjudande, och att man har ett maxat kreditkort när man söker samligslån är jag väldigt säker på att det inte var anledningen till 0 erbjudande
Precis, jag har sökt samlingslån med mer eller mindre maxade kreditkort flera gånger och fått hyfsade erbjudande ändå.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp