Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Jag behöver verkligen hjälp! Kan inte betala av

Kommer alltid kunna betala fakturorna till både lumify och andra men hade gärna behövt höja lånet lite denna månaden pga semestern. Efteråt kan man jobba hårt i höst och betala av allt.
Avvakta o se om du kan höja Holm bank efter inbetalning.
inte värt o betala in hela din lön på ett ställe för o se inte kunna få tillbaka pengarna..

Tror du de inte lånar ut mer? Jag har skött allt exemplariskt och fått höjt efter varje slutbetalning. Vet att det är en stor risk men måste få in ett par 1000 extra... kommer vara 1 dag sen med återbetalningen men det har jag meddelat de. Kommer ändå fortsätta betala av enligt planen från nästa månad. Är så kluven :(

En fråga: är du sen med nån av dessa? Skit i o betala annars 1-2 månader brukar de aldrig hända något på

Du gör som du vill såklart, men jag skulle inte göra det. Skulle inte pynta in hela min lön för att ”hoppas” på en ökning man ”kanske” får..
Som vissa skrivit så har de slutbetalat lånet på 20.000 för att sedan endast få 5000kr ..

Du gör som du vill såklart, men jag skulle inte göra det. Skulle inte pynta in hela min lön för att ”hoppas” på en ökning man ”kanske” får..
Som vissa skrivit så har de slutbetalat lånet på 20.000 för att sedan endast få 5000kr ..
Men detta var ju creditstar inte lumify...

Jaha du menar för att höja?
Ja eftersom jag behöver få in 5000-10000 till semestern sen efter semestern kommer jag jobba extra och betala av skulderna utan problem. Men hade varit skönt att kunna höja denna månaden när man kämpat hela året för dessa 3 veckor semester...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp