Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Jag behöver hjälp, skulder på 500 000 kr pga spelmissbruk
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Floppen" data-source="post: 218336" data-attributes="member: 4234"><p>Har all respekt för att du tycker att det känns skit för tillfället. Jag förstår också din oro över hur din sambo kommer reagera när du berättar. Det går självklart inte garantera att hon inte kommer lämna dig. Skulle hon göra det är det hennes beslut och inte ditt. Det måste du inse. Hur hemskt det än må vara gör det dock inte att du kan låta bli att berätta hur din situation ser ut. Du måste ta ansvar och i det ansvaret ingår din sambo och barnen! Jag hoppas och tror att ni kan lösa detta tillsammans, även om den resa du måste göra inombords kommer kräva mycket av dig som person. Om du gör det rätt kommer resultatet vara värt det!</p><p></p><p>Om din situation är som så att du kan lösa det hela genom att din sambo stöttar dig och att ni kan lägga om lånen ska du/ni göra det först efter att du spärrat dig på alla spelsajter som går och efter att du fått hjälp med ditt missbruk. Tar du någon genväg är risken stor att du kommer fortsätta ditt destruktiva leverne. Inse att du har ett stort problem här och nu så har du tagit ett första steg! Lycka till som fan!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Floppen, post: 218336, member: 4234"] Har all respekt för att du tycker att det känns skit för tillfället. Jag förstår också din oro över hur din sambo kommer reagera när du berättar. Det går självklart inte garantera att hon inte kommer lämna dig. Skulle hon göra det är det hennes beslut och inte ditt. Det måste du inse. Hur hemskt det än må vara gör det dock inte att du kan låta bli att berätta hur din situation ser ut. Du måste ta ansvar och i det ansvaret ingår din sambo och barnen! Jag hoppas och tror att ni kan lösa detta tillsammans, även om den resa du måste göra inombords kommer kräva mycket av dig som person. Om du gör det rätt kommer resultatet vara värt det! Om din situation är som så att du kan lösa det hela genom att din sambo stöttar dig och att ni kan lägga om lånen ska du/ni göra det först efter att du spärrat dig på alla spelsajter som går och efter att du fått hjälp med ditt missbruk. Tar du någon genväg är risken stor att du kommer fortsätta ditt destruktiva leverne. Inse att du har ett stort problem här och nu så har du tagit ett första steg! Lycka till som fan!!! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Jag behöver hjälp, skulder på 500 000 kr pga spelmissbruk
Topp