Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Jag behöver gärna hjälp med olika långivare

Hej!

jag letar efter en kreditgivare för ett lån upp till 40 000

är högt belånad men vill gärna höra om någon vet en aktör som jag missat.

dessa har jag
lumify
Credifi
Thorn
Daypay
Ferratum
Brixo företagen
Loanstep
Vivus
Remember privat lån
Collector
Marginalen
Resurs
Happy cash
Minifinans
Viaconto
Flexlimit
Monefit/creditstar
Bank Norwegian
Qliro
Klarna
Northmill

Får avslag hos fairlo då dom redan lånat ut till halva Sverige ;)

får tyvärr inga slantar från slantar
Inte Mobil Lån/Tryggkredit/extra lånet/GF Money

inga anmärkningar men många frågor

Vet ni någon annan jag kan testa på medans jag ändå är igång ;)

Hej!

jag letar efter en kreditgivare för ett lån upp till 40 000

är högt belånad men vill gärna höra om någon vet en aktör som jag missat.

dessa har jag
lumify
Credifi
Thorn
Daypay
Ferratum
Brixo företagen
Loanstep
Vivus
Remember privat lån
Collector
Marginalen
Resurs
Happy cash
Minifinans
Viaconto
Flexlimit
Monefit/creditstar
Bank Norwegian
Qliro
Klarna
Northmill

Får avslag hos fairlo då dom redan lånat ut till halva Sverige ;)

får tyvärr inga slantar från slantar
Inte Mobil Lån/Tryggkredit/extra lånet/GF Money

inga anmärkningar men många frågor

Vet ni någon annan jag kan testa på medans jag ändå är igång ;)
Pjum,förskottlön,brixo

Tack men var sen ute på bollen får inget hos PJUM har 9/10 på safenod upplysningen samt årsinkomst på 900

Senast ändrad:
Av vilken orsak behöver du 40.000?
Tänkte mest att flertalet av dina aktörer kan skickas till inkasso för att få bättre uppgörelser

Oväntad utgift och ingen buffert för tillfället..
Har alltid varit lite rädd för släppa till inkasso, menar du att jag kan förhandlar till mig bättre ränta eller länge avbetalnings period med lägre månads betalning ? Måste lånet alltid gå till inkasso eller finns det aktörer som kan skicka till KFM direkt?

Oväntad utgift och ingen buffert för tillfället..
Har alltid varit lite rädd för släppa till inkasso, menar du att jag kan förhandlar till mig bättre ränta eller länge avbetalnings period med lägre månads betalning ? Måste lånet alltid gå till inkasso eller finns det aktörer som kan skicka till KFM direkt?
Jag förstår!
Ja men precis, exempelvis credifi och lumify som går till gothia inkasso. Då får du bara 1 betalning istället för 2, på troligtvis lägre belopp än de du betalar för dom nu. :)

Men man ska ha i åtanke att inkasso verkar blitt lite hårdare men också tillmötesgående nu under inflationen. Man kan inte räkna med att få en avbetalningsplan man vill ha och klarar av. Vissa skulder hamnar hos samma inkasso bolag vilket gör att de är färre antal skulder och troligtvis en mindre månadsbetalning.
Jag har haft de mesta hos inkasso, villkoren kan ha ändrats sen dess såklart. Men för oss var det den utvägen, skicka till inkasso och de gjorde att vi började gå runt! :)

Jag förstår!
Ja men precis, exempelvis credifi och lumify som går till gothia inkasso. Då får du bara 1 betalning istället för 2, på troligtvis lägre belopp än de du betalar för dom nu. :)

Men man ska ha i åtanke att inkasso verkar blitt lite hårdare men också tillmötesgående nu under inflationen. Man kan inte räkna med att få en avbetalningsplan man vill ha och klarar av. Vissa skulder hamnar hos samma inkasso bolag vilket gör att de är färre antal skulder och troligtvis en mindre månadsbetalning.
Jag har haft de mesta hos inkasso, villkoren kan ha ändrats sen dess såklart. Men för oss var det den utvägen, skicka till inkasso och de gjorde att vi började gå runt! :)
Okey! Wow nyttig info som fan, nu kommer dessa långivare bara vad fan händer.. killen har ju alltid skött betalningarna ;)

tack @Anam för att du tog dig tiden!

Du och jag sitter i nästan samma måt vi är nästan identiska med lån givare med

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp