Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jaaaaaa!!! Skuldfri om 4 år o 8 mån

Stort grattis till att få börja om helt utan någon skuld <3 älskar att folk får en chans. Så många rika som har mycket pengar och så finns det folk vars liv hade räddats av 500tusen-2 miljoner. Det känns bra för mig att skuldsanering finns. Nu är ju du på bra väg men blev spontant sugen på att berätta om folk jag hört om.
En på mitt förra jobb hade problem av annat slag än att vara snäll. Han var väldigt trevlig och social, log alltid. Men han hade varit undersköterska och tagit droger av sjukhuset och blivit av med sin licens, Och han var tydligen spelberoende och deppig. Han hade mycket skulder och var plötsligt död (överdos) fast han pratat om att fixa sitt liv men var skeptisk. Att gå förbi ett fotografi av någon som är 30 och se ett ljus brinna för människan är hjärtekrossande.
En annan kille tror jag inte hade samma mängd skulder men gick samma öde till mötes. Båda hade på något sätt gett upp. Han var 24.

Ska inte kapa tråden men jag tycker folk förtjänar en chans och snart är du också skuldfri :DJag hoppas det går fort för mig med. Jag har ca 300 i lån + privatlån till en familjemedlem på 100 men ska strida. Ska försöka att inte hamna i kronofogdeklorna och få uppleva räntan.
När du skriver om din glädje smittar det verkligen av sig, det är underbart.

Varje dag gör att friheten närmar sig med stormsteg :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp