- Meddelanden
- 3 253
- Mottagna reaktioner
- 3 257
- Poäng
- 1 957
JappKan man jämka på utbetalningar från skatteverket? Typ föräldrapenning ?
JappKan man jämka på utbetalningar från skatteverket? Typ föräldrapenning ?
Menar du försäkringskassan? Jämka går bra där medKan man jämka på utbetalningar från skatteverket? Typ föräldrapenning ?
Nej, inte för mig. Arbetar kommunaltDet går per automatik från Skatteverket t arbetsgivare numera
Aa precis .ok men räknas försäkringskassan som sidoinkomst eller hur är det för på mitt beslut om jämkning står bara att huvudinkomsten dvs min arbetsgivare får dra mindre skatt. Övriga inkomster ska beskattas normalt.Menar du försäkringskassan? Jämka går bra där med
Jag skickade in det beslutet till fk också, så dom ändrade där.Aa precis .ok men räknas försäkringskassan som sidoinkomst eller hur är det för på mitt beslut om jämkning står bara att huvudinkomsten dvs min arbetsgivare får dra mindre skatt. Övriga inkomster ska beskattas normalt.
Jag har gjort och gör samma sak.Jag skickade in det beslutet till fk också, så dom ändrade där.
Hej! Hur skickar man in det? Måste man skicka in det via brev? Eller kan man göra det digitalt?Jag har gjort och gör samma sak.
Vissa företag ser det per automatik, medans andra måste man skicka in det till. Om de behöver skickas in kan man bara ta en printscreen på beslutet och mejla till lönekontoret.Hej! Hur skickar man in det? Måste man skicka in det via brev? Eller kan man göra det digitalt?
Jo den biten känner jag till, men jag menar till Försäkringskassan! Hur skickar man det till dom?Vissa företag ser det per automatik, medans andra måste man skicka in det till. Om de behöver skickas in kan man bara ta en printscreen på beslutet och mejla till lönekontoret.
Där får du skicka på brev, till deras inläsningscentral.Jo den biten känner jag till, men jag menar till Försäkringskassan! Hur skickar man det till dom?