Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jämkning 2024 är nu öppet för ansökan | Öppet: 1:a Oktober - 19 November

Jag ansökte om jämkning 1 dec . Har alltid ansökt i dec för kommande år . Missade att reglerna ändrats till 19 nov . Varför har det ens ändrats ? Det står på skatteverkets hemsida att det går att ansöka senare oxå men då blir det inte helårs jämkning men vad menas med det ? Att det är 6 mån vis då eller vad ?

Det gick att lämna in jämkning för 2024 i fredags 1 dec iaf och det är ju konstigt om det är stängt.

Jag skickade in jämkning för endast december månad och fick svar 3 dagar senare så det var bra för då hinner det med decemberlönen

Skickade in när det öppnades (två månader sen?) och har inte fått besked ännu. Tror det kommer typ samtidigt för alla som har lämnat in "i tid".

Det gick att lämna in jämkning för 2024 i fredags 1 dec iaf och det är ju konstigt om det är stängt.
Håller med. Jag lämnade också in jämkning för hela 2024 förra veckan, alltså för sent, men får väl bara vänta och se vad beskedet blir.

Nu hoppas man jämkningsbeslutet för 2024 dimper in denna vecka, är rätt beroende av jämkning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp