Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jämka - Så här gör du: Steg för steg

Hej jag har gjort skattejämnking och fick svar samma dag att jag ska betala högre skatt 40% haha, vad har blivit fel här? Skrev årsinkomst på 590k och räntor på 96k

Hej jag har gjort skattejämnking och fick svar samma dag att jag ska betala högre skatt 40% haha, vad har blivit fel här? Skrev årsinkomst på 590k och räntor på 96k
Du skrev hela din årsinkomst. Du ska skriva vad du kommer tjäna månaderna som e kvar på året.

I syfte att få ut extra pengar varje månad, hur mycket vågar man dra på i ränteuppgifter i ansökan om jämkning?

Jag har just nu skrivit 157000 och det blev godkänt men vad händer om jag höjer och får en kontroll?

I syfte att få ut extra pengar varje månad, hur mycket vågar man dra på i ränteuppgifter i ansökan om jämkning?

Jag har just nu skrivit 157000 och det blev godkänt men vad händer om jag höjer och får en kontroll?
De ringer dig och då får du hitta på något som: du tänker betala av många lån du har och därmed kommer du betala mycket i ränta. De accepterar det och sedan godkänner din nya jämkning.

De ringer dig och då får du hitta på något som: du tänker betala av många lån du har och därmed kommer du betala mycket i ränta. De accepterar det och sedan godkänner din nya jämkning.
Okej det låter ju ganska lätt. Har någon en aning om vart man ska dra gränsen för att minska risken för granskning vid inkomst på 460k?

Fick skattejämnking omprövningbeslut för resten av året, ska dras 0% skatt enligt uträkningen, har 2 jobb huvuduntbetaltre betalar 0% och sido inkomsten 30%, kommer betala ca 127k i räntor resten av året.

Det blir ju snarare mindre än mer ränta om man betalar av en massa lån..

Fick skattejämnking omprövningbeslut för resten av året, ska dras 0% skatt enligt uträkningen, har 2 jobb huvuduntbetaltre betalar 0% och sido inkomsten 30%, kommer betala ca 127k i räntor resten av året.
Över 20k i månaden i ränta?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp