Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jämka på skatten och få restskatt

Ja men jag har under 2% ränta om jag betalar till Skatteverket i år vid förfallodatumet. I runda slängar tjänar jag åtminstone 150.000 på detta då jag betalat av en mängd SMS-lån, krediter och skit.
Kan du berätta mer om hur du gjort? Har du jämkat för mycket för att få behålla större del av inkomsten för att då betala av lån med? Och hur klarar du sen att betala restskatten? Nyfiken eftersom jag funderat på att göra så, men är inte tillräckligt insatt i om det skulle vara en bra idé eller inte..

Ja räntan ligger väl på strax under 2% för att höjas om du inte betalar tillbaka 12/11. Så har jag förstått det som

Exakt. Därav är det otroligt viktigt att betala tillbaka i tid men fram tills november är det ju lugnt... Tänker att jag avsätter lite slantar varje månad-

Kan du berätta mer om hur du gjort? Har du jämkat för mycket för att få behålla större del av inkomsten för att då betala av lån med? Och hur klarar du sen att betala restskatten? Nyfiken eftersom jag funderat på att göra så, men är inte tillräckligt insatt i om det skulle vara en bra idé eller inte..

Jag har betalat mindre skatt under året än vad jag skulle ha gjort, då har jag fått mer på lönen. Enkelt förklarat så har jag tagit 10.000 "mer" varje månad i lön och använde dom pengarna till att betala av mina dåliga och dyra lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp