Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jämka inför 2025(Jämka för hela året) - Sista datum?

Fanns ingen post som sade "lån utan säkerhet" när jag skickade in min ansökan i november.

Jag fick mitt jämkningsbeslut beräknat på samma sätt som alla tidigare år. Dvs. Fullföljer jag den under 2025 så kommer jag bli återbetalningsskyldig.

Jag antar att dom ändrat den nu och har en post där man kan fylla i "lån utan säkerhet". Jag hade endast en post där det stod ränteutgifter som jag kunde fylla i.

edit: Jag antar att man menar "ränteutgifter utan säkerhet". .

Men denna post fanns inte att fylla i om man var tidig som jag, i November.
Sista sidan i beslutet som du fick talar om att du måste ansöka igen.

Jag hade tur och blev uppringd av en från skatteverket och fick hjälp att räkna ut det. De tog det med säkerhet och halva beloppet på resten och slog ihop i en klump

Sista sidan i beslutet som du fick talar om att du måste ansöka igen.

Måste och måste, jag kommer köra på detta beslut några månader och sedan skicka in en ny ansökan. Eller så kan jag avsluta min jämkning i Juni och bör då inte bli återbetalningsskyldig.

Skickade in min ansökan på nytt igår och fick svar nu under natten. Trots halverat ränteavdrag gick jag endast från 16% till 19% istället, skiljer tack och lov inte allt för mycket per månad för min del och nästa år känns ”tryggt”. :face3hearts:

Skickade in min ansökan på nytt igår och fick svar nu under natten. Trots halverat ränteavdrag gick jag endast från 16% till 19% istället, skiljer tack och lov inte allt för mycket per månad för min del och nästa år känns ”tryggt”. :face3hearts:

Korrigerade min nu ändå, skönare att få jämkning hela året än att endast få till Juni.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp