Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Invändning innan beslut

Är det inte så att man får skriftligt invändningar och sen kan yttra sig? För min del ringde hl till mig bara och ställde några frågor angående min inkomst och frågade mig om hon får akicka den info till de. Går det till jurist ändå? Du verkar ha bra kollhur saker fungerar.
Kommer det invändningar så blir det till jurist för beslut.
Efter beslut gör ingen något alls.

Det var Skv som invände, påpekade på högre inkomst som vi angett i förslag med handläggare, vi skickade svar på det. Om då kommer stå kvar vid invändningen ska jurister ta beslut.
den väntan….

Det var Skv som invände, påpekade på högre inkomst som vi angett i förslag med handläggare, vi skickade svar på det. Om då kommer stå kvar vid invändningen ska jurister ta beslut.
den väntan….
Fast de kan inte ha invänt mot din skuldsanering då du inte har skuld till skv. Isf är det nån annat bolag som invänt efter att man kollat din inkomst mot skatteverket. El så har din handläggare kollat inkomst mot skatteverket o sett att det inte överensstämmer.

Är csn skatteskuld? Jag hade en faktura som hade gått till kronofogden?

Fick mejl fran handläggare:
Hej, jag har skickat ditt svar till Skatteverket. De har två veckor på sig att yttra sig över det.

Om de står kvar vid invändningen så behöver jag lämna över ditt ärende till våra jurister för bedömning. Det gör att det dröjer längre innan beslut kan fattas. Förmodligen inte förrän i oktober. Det betyder att du även i oktober ska betala enligt inledandebeslutet

Är csn skatteskuld? Jag hade en faktura som hade gått till kronofogden?
Nej det är det inte. Är du helt hundra på att du inte har en skatteskuld?? Ytterst märkligt att skv skulle invända annars.

Nej det har jag inte, endast oliks inkasso och flera skulder i kronofogden.

Kollade en gång till på bealutet, där alla borgenär är listad finns skv med (grundavgift) kanske därför kunde de invända?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp