Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Intrum sverige

Summan är på 346 000 och de säger att det va anledningen till varför de inte kunde hjälpa mig. Men livet vänder igår fick jag ett samlingslån på nstart på 460 tusen. Så från att betala 15-16 tusen ska jag nu betala 8120 för allt

Krävde dom medsökande?

Välkommen till helvetet. Nstart har jag tjafsat mycket med. Framförallt när dom tokhöjde räntorna. Om du fick med krav på medsökande så är det extremt dumt att ta dessa banditer. Då är det bättre att be din medsökande ta ett ”vettigt” lån hos annan bank med betydligt bättre ränta! Det är mitt råd! Vad fick du för ränta? 12-13% ? Be din medsökande ta ett vettigare lån än Nstart då han/hon ändå står med risken som medsökande. Detta säger jag då jag vet till 99% att Nstart krävde medsökande.
Ledsen om jag drog ner stämningen men att ta Nstart är faktiskt det mest korkade du kan göra. Finns stora trådar om dom. Vill bara hjälpa till. :)

Senast ändrad:
Välkommen till helvetet. Nstart har jag tjafsat mycket med. Framförallt när dom tokhöjde räntorna. Om du fick med krav på medsökande så är det extremt dumt att ta dessa banditer. Då är det bättre att be din medsökande ta ett ”vettigt” lån hos annan bank med betydligt bättre ränta! Det är mitt råd! Vad fick du för ränta? 12-13% ? Be din medsökande ta ett vettigare lån än Nstart då han/hon ändå står med risken som medsökande. Detta säger jag då jag vet till 99% att Nstart krävde medsökande.
Ledsen om jag drog ner stämningen men att ta Nstart är faktiskt det mest korkade du kan göra. Finns stora trådar om dom. Vill bara hjälpa till. :)
Fan nu börjar jag få smått panik igen… jag såg ingen annan lösning på detta problem så tyckte att detta var det smartaste

Fan nu börjar jag få smått panik igen… jag såg ingen annan lösning på detta problem så tyckte att detta var det smartaste
Vad fick du för ränta och vilka förutsättningar har din sambo? I värsta fall får du väl ha Nstart i 1år och sedan samla lånet hos en seriös aktör. Men du kommer i princip bara betala ränta första åren. Ta absolut inte deras låneskydd som kostar att extremt mkt.

Asså vi har idag en villa som vi planerar att sälja av till sommarn så nstart va lite tillfälligt för att täcka inkasso just nu

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp