Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Intrum skuld kvar efter avslutad skuldsanering

Fast nu tas dom bort efter 1-2 mån efter skuldsaneringen är avslutad som som intrum själva skriver ! Så det är väl kanon det ;)
Okej, ingen aning vad du tycker att du svarade på. Bolet behöver inte ta bort skulderna och kfm ska inte informera någon om att så ska göras heller.

Okej, ingen aning vad du tycker att du svarade på. Bolet behöver inte ta bort skulderna och kfm ska inte informera någon om att så ska göras heller.
Fast bolagen tar bort dom ! Bara du som tror det tydligen ! Eller tycker det !

Fast bolagen tar bort dom ! Bara du som tror det tydligen ! Eller tycker det !
Låter jättebra.
Nu var det ju inte det jag skrev om. Bolaget behöver inte ta bort skulderna och kfm ska inte informera någon om att så ska göras heller.

Är inte så ensam heller även om du inbillat dig det. Det är liksom rakt av från skuldsaneringslagen.

Låter jättebra.
Nu var det ju inte det jag skrev om. Bolaget behöver inte ta bort skulderna och kfm ska inte informera någon om att så ska göras heller.

Är inte så ensam heller även om du inbillat dig det. Det är liksom rakt av från skuldsaneringslagen.
Dom behöver inte ta bort ! Men dom gör det :)

Här har ni informationen.

Bilagor

• IMG_7072.png
    IMG_7072.png
    1.9 MB · Visningar: 35
Och nu dök ytterligare en creditsafe upplysning upp från intrum....vad sysslar dom med?
Jag har pågående skuldsanering sedan augusti 2023 och nu i januari tog Intrum 2 kreditupplysning på mig via Creditsafe först den 18/1 och sedan den 25/1. De kanske är något dem gör för d e nytt år lr nått ‍:thinking:.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp