Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Intrum justitia invest

någon som fått ny avbetalningsplan efter utslag hos kfm ?

Kan tyvärr inte svara på din fråga men jag undrar hur det kan vara så stor skillnad i bemötande mellan Intrum Justitia Invest och Intrum Justitia. Invest fäller hårda ord och är så dömande medan Intrum Justitia är väldigt tillmötesgående och hjälpsamma.

Hej
Ja konstigt har en skuld till cash Buddy som gått till dem..

När jag fick inkassobrev från dem så var det till cashbuddy och Cash2you. Det var inte invest. Men dem skickade med en blankett som man skulle fylla i hur mycket man kunde betala i månaden. Så direkt med kravet gav dem en chans till avbetalningsplan.

Mycket bra ryckte jag. Detta var 2 år sedan

I min kompis fall så finns skulden på deras sida i eftermiddag när han loggade in,det var kanske något tekniskt strul igår kan tänkas.På spec står det som följer 29/5=180 kr, 31/5=170 kr och 60 kr.Detta är som jag förstår 180 inkasso 170 uppläggningsavgift och 60 kr är per avbetalnings gång.Detta är vad jag har räknat ut i alla fall.

I min kompis fall så finns skulden på deras sida i eftermiddag när han loggade in,det var kanske något tekniskt strul igår kan tänkas.På spec står det som följer 29/5=180 kr, 31/5=170 kr och 60 kr.Detta är som jag förstår 180 inkasso 170 uppläggningsavgift och 60 kr är per avbetalnings gång.Detta är vad jag har räknat ut i alla fall.
Det stämmer precis, bra att det fungerade att logga in idag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp