Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Intrum inkasso bra eller dåliga??

Brukar Intrum inkasso lägga ihop flera skulder till en plan?

Är det någon som vet om Intrum går med på att lägga ihop flera skulder till en plan eller blir det olika avbetalningsplaner för varje skuld som hamnar där?

Intrum inkasso är bra att ha och g

Idag ringde jag Intrum inkasso då mitt Riscum lån gått dit och mitt Okmoney kommer också att hamna där i slutet av denna månad. Jag mådde illa och hade ont i magen innan jag pratat med min handläggare. Trodde de inte skulle gå med på det kan betala men jag får avbetala mina skulder på 12 månader med 500 per lån så nu gäller det bara att klara av det.

Har helt ändrat uppfattning om Intrum, handläggaren sa att hon tyckte att det var jättebra att jag ringde på en gång. Många struntar i att ringa eller mejla och reagerar först när ärendet gått till KFM och då är det för sent. Har gruvat mig för detta samtal i flera veckor men nu känns det bättre. Vill bara uppmana er som har lån på väg till Intrum ring och tala om vad ni klarar av att betala innan ärendet går till KFM.

Intrum inkasso är bra att ha och göra med.

Idag ringde jag Intrum inkasso då mitt Riscum lån gått dit och mitt Okmoney kommer också att hamna där i slutet av denna månad. Jag mådde illa och hade ont i magen innan jag pratat med min handläggare. Trodde de inte skulle gå med på det kan betala men jag får avbetala mina skulder på 12 månader med 500 per lån så nu gäller det bara att klara av det.

Har helt ändrat uppfattning om Intrum, handläggaren sa att hon tyckte att det var jättebra att jag ringde på en gång. Många struntar i att ringa eller mejla och reagerar först när ärendet gått till KFM och då är det för sent. Har gruvat mig för detta samtal i flera veckor men nu känns det bättre. Vill bara uppmana er som har lån på väg till Intrum ring och tala om vad ni klarar av att betala innan ärendet går till KFM.

Intrum inkasso är bra att ha och göra med ska det vara.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp