Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Intressant att svar på inlägg tas bort...

Måste ha träffat en öm punkt när jag svarade på ett inlägg tidigare eftersom det togs bort.Men det visar ju något viktigt.Att man inte har rätt att berätta om egna erfarenheter utan att lägga upp bevis med namn,personnummer mm för att visa att det stämmer.Jag har ingen skyldighet att blotta mig för någon.Trodde detta var en grupp där man fick berätta om egna erfarenheter anonymt även om det påvisar att myndigheter också kan göra fel i skuldhantering.Ingen på en myndighet har 100% koll på vad alla eller någon kollega gör.Det hade varit mer rättvist att låta svaret stå kvar men kommentera vem som skrev det för det var avsett som ett svar till tidigare kommentar.Upplever att det finns de som mer och mer börjat använda gruppen som hobby till att ifrågasätta och kritisera individer som berättar deras upplevelser och erfarenheter än att faktiskt inse att det felar även hos myndigheter.Det finns många med olika erfarenheter gällande hur det blivit för dom.Det är väldigt tråkigt att se att inte individer som inte jobbar på myndigheter får yttra sig.Kan ju va möjligt att de som "synar" själva gjort misstag de inte vill att andra ska veta om.Men i detta fallet handlade det huruvida en skatteskuld under 2000 kr går till kfm eller ej.Det kan det göra för det är människor bakom skärmen även på skatteverket som kan göra misstag.Mitt skickade de vidare snabbt efter påminnelse trots att det var under 2000 kr.

Det togs bort för att du la upp det så det såg ut som ett citat från mig. Jag läste inte ens innehållet.

Det togs bort för att du la upp det så det såg ut som ett citat från mig. Jag läste inte ens innehållet.
Det var inte avsiktligt.Det blev så för det du hade svarat före, försvann.Det är det jag finner märkligt att det kan försvinna.Hade det inte gjort det hade det ju varit i sin ordning.Och då hade det inte tagits bort heller.Detta är då ett problem vid inlägg och svar som uppenbarligen uppkommer då och då.Vad kan göras för att tidigare svar inte ska raderas?Alla har rätt att yttra sig.Det är inte kriminellt att det finns åsiktsfrihet.

Det var inte avsiktligt.Det blev så för det du hade svarat före, försvann.Det är det jag finner märkligt att det kan försvinna.Hade det inte gjort det hade det ju varit i sin ordning.Och då hade det inte tagits bort heller.Detta är då ett problem vid inlägg och svar som uppenbarligen uppkommer då och då.Vad kan göras för att tidigare svar inte ska raderas?Alla har rätt att yttra sig.Det är inte kriminellt att det finns åsiktsfrihet.

Nej det är möjligt att det inte var avsiktligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp