Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inte nu igen!! Sambon lånar

Hej skriver detta till er då jag måste fråga och förstå hur min sambo kan ljuga låna och inte bry sig! Vi har varit ihop i snart 20 år och det har varit bra förutom alla dessa skulder som med jämna mellanrum dyker upp! Skulderna har rört sig från 30000 till 150000. Oftast får jag alltid reda på dessa när hon får utmätning på lönen! Det som jag inte förstår är att jag har alltid haft pengar och som tur är har kunnat betala hennes skulder!! Var gång lovar hon att hon skall bättra sig och jag är dum nog att tro på henne! Jag sköter hennes ekonomiska och är noggrann med att fråga henne om hon behöver pengar allt för att hon inte skall låna pengar! Tyvärr lånar hon ändå vilket jag inte fattar?? Hon har en mycket bra lön och köper aldrig något till sig själv så ibland undrar man vad pengarna går till?! Vi har hus och barn och jag tycker hon är en fantastisk människa på alla plan förutom det ekonomiska!! Någon som känner igen sig

Tyvärr är så att vissa har ohälsosamma beroenden, kanske hon har nått hon lägger pengarna på som hon skäms för.. kanske spel. I alla fall ska du sluta betala hennes skulder, du blir en medberoende då.

Ja du har helt rätt dock har jag alltid tyckt att vi alla har en dålig sida och denna är hennes! På alla andra plan är hon en fantastisk kvinna mamma och sambo. Dock börjar jag tveka

Ifall hon inte köper ngt så är det nog en väldigt stor risk att det går till spel..

Hur kan hon få så många lön med sina anmärkningar? För om hon fått utmätning bör hon var "svartlistad" ?

Hej det tycker jag oxå?! Finns många bolag som lånar ut pengar fastän du har betalningsanmärkningar!

Du måste ju veta om hon spelar eller inte? :)
Är väl bara fråga va fan hon håller på med ?

Ett tips är ju att fråga henne? Hon kanske behöver hjälp?

men låter riktigt konstig hur hon kan få lån trots utmätning för nej det finns inte många som ger lån när man har det...

Du måste fråga henne vad pengarna går till. Är hon spelberoende måste hon söka hjälp och du kan ställa krav på att hon söker och tar emot hjälp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp