Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inte aktuellt längre

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Just att anspela på rädsla på det viset är psykisk misshandel. Det är liksom inte ok.
Ja det är vad du tycker. Du får lov att göra det. Men jag tycker du ska ta o respektera att hon inte inte vill blanda in myndigheter. Hon kom nog mest in här för att snacka av sig lite.

Jag lider med dig TS för den situationen du har satt dig i. Hoppas du omedelbart får hjälp med ditt spelberoende.
Hade det varit min man som hade satt familjen i skiten vid upprepade tillfällen så hade jag också tagit med mig barnen och stuckit. Även till mitt hemland, kanske. Skulle inte kalla det ett hot, men en konsekvens .
Hoppas ni reder ut detta tillsammans .

Jag minns en tråd på Flashback för några år sedan då en person skrev att han skulle ta livet av sig och personer skrev och hejade på och tyckte att han skulle streama det live. Vilket han gjorde och hängde sig. Det hade kunnat förhindrats om polisen hade fått uppgifter från administratören. Om en person skriver att hen blir hotad av sin sambo, skulle jag inte för en sekund tveka på att kontakta polisen om jag hade haft de behörigheterna.

Du skriver att du är rädd för vad han ska göra, vad tycker du att vi ska svara på det? För mig är det ett rop på hjälp och låter inte som en sund situation att befinna sig i. Du måste förstå att skriva på forum är precis som att stå på torget och skrika exakt samma saker, bortsett från att du kan vara anonym, men, du kan aldrig vara helt anonym på internet. Det betyder inte att du inte ska våga skriva, bara tänka på det du skriver.. förstår du vad jag menar?

Sen disskusion är stängd nu. Allt är bra med mig och min familj, ser första positiva tecken från min man. Och som kag redan skrev pratade vi idag på morgonen och han kommer inte att ta barn eller kasta mig ut eller hota mig mer! Tack för alla stöd jag fick nu här!

Kommer inte att hänga mig eller nåt då kag har små barn som är mitt liv, de behöver mig!

Jag lider med dig TS för den situationen du har satt dig i. Hoppas du omedelbart får hjälp med ditt spelberoende.
Hade det varit min man som hade satt familjen i skiten vid upprepade tillfällen så hade jag också tagit med mig barnen och stuckit. Även till mitt hemland, kanske. Skulle inte kalla det ett hot, men en konsekvens .
Hoppas ni reder ut detta tillsammans .
Du är medveten om att det skulle gå under kidnappning när man har gemensam vårdnad.
Konsekvens av det kan bli att den förälder som "stukit" kan bli av med vårdnaden med hög sannolikhet.

Du är medveten om att det skulle gå under kidnappning när man har gemensam vårdnad.
Konsekvens av det kan bli att den förälder som "stukit" kan bli av med vårdnaden med hög sannolikhet.
Det är möjligt. Men oavsett så hade jag tagit ungen med mig och flyttat. För min egen skull. Och för mitt barns skull.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp