Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Innan utmätning

Det står att arbetsgivaren ska göra avdrag med 22030kr per månad.
Det betyder att om du har tjänat 32330 kr så drar de 22030 kr och du får behålla 10300. Har du tjänat mindre får du behålla 10300 och de drar resten. Har du tjänat mer drar de 22030 och du får behålla dina 10300 plus resten.

Det betyder att om du har tjänat 32330 kr så drar de 22030 kr och du får behålla 10300. Har du tjänat mindre får du behålla 10300 och de drar resten. Har du tjänat mer drar de 22030 och du får behålla dina 10300 plus resten.
Ok då förstår jag

Hej igen. Blev lite fundersam igår då min mor ringde och vi förstår ingenting. Eftersom jag nu har inledande och inte ska betala på lånen hon är medsökande på, vilket jag gjort sen jag släppte alla andra. Ikano är ju skitsvåra att få tag på och jag va tvungen att avbryta autogiro denna månad, enklaste sättet, så min mor betalade in med Bg förra veckan men igår fick hon brev att lånefakturan för denna månad ska betalas tillbaka till henne och att hela lånet är uppsagt??.

Hej igen. Blev lite fundersam igår då min mor ringde och vi förstår ingenting. Eftersom jag nu har inledande och inte ska betala på lånen hon är medsökande på, vilket jag gjort sen jag släppte alla andra. Ikano är ju skitsvåra att få tag på och jag va tvungen att avbryta autogiro denna månad, enklaste sättet, så min mor betalade in med Bg förra veckan men igår fick hon brev att lånefakturan för denna månad ska betalas tillbaka till henne och att hela lånet är uppsagt??.

Spännande, har dom sagt upp det pga att ena låntagaren fått inledande? Utan att kolla låter det inte helt som konsumentkreditlagen..

Ja det är skumt. Går heller inte att skriva då deras system inom mail är på paus, som det varit över 1 månad.. Blankett till att byta betalsätt, pdf fil "sidan finns inte".
Märkligt, men de kan väl inte säga upp hursomhelst?

Hej igen. Min mor fick tag på ikano i fredags då vi båda fick påminnelse pga obetald faktura men den va betald. Så denna faktura som betalades va till ett lån som va uppsagt men alla lån har ju inte samma lånenr..
Deras Bg va tydligen fel, skumt för det bg nr jag haft har jag betalat in på varje månad men denna faktura va ett annat. Det är nu löst så nu kommer min mor få faktura på kivra varje månad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp