Samma för mig. De hade underhåll 2 december. Verkar ha dragit ut på tidenÄr det bara jag som inte kan logga hos Sergel?? Har varit så i ca en vecka. Och jag har tyvärr ingen möjlighet att ringa under deras öppentider. Har lite små panik nu.
Det verkar fortfarande vara problem att logga in på Sergel. Är det möjligtvis någon som har en mailadress till deras inkasso? Har letat överallt men hittar ingen, och har tyvärr inte möjlighet att ringa under deras öppettider.
Tack snälla för ditt svar! Nu gick det att logga in men det fungerar inte att skicka meddelanden. Verkligen frustrerande att inte kunna komma i kontakt med dem.Har samma problem , har ej möjlighet att ringa under deras öppentider, efter mkt letande på nätet hittade jag tillslut en mailadress info@sergel.com testade att maila, fick ett Mail tillbaka att den kanalen var stängd.
Är så frustrerande att inte komma i kontakt med dom.
Du når oss enkelt här på webben genom att fylla i ett kontaktformulär som du bl.a. hittar under Kundservice eller logga in på Mina sidor och skicka ett meddelande
Funkar inte det med kontaktformuläret heller?
Ja det är dåligt av demNej, det fungerar tyvärr inte heller. Det verkar vara något stort tekniskt fel på deras sida. Så svårt att få kontakt när man inte kan ringa på dagtid.

Ja det är dåligt av dem![]()