Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inledande skusan nr 2

Idag kom samtalet från KF och jag fick återigen inledande. Jag sökte skuldsanering i början på 2023 och fick inledande, men sedan ett avslag i slutet på 2023. Drog iväg en ny ansökan i oktober 2024 och Idag fick jag samtalet från dem och beslut om inledande.
Håller tummarna för att det går igenom denna gången.

Idag kom samtalet från KF och jag fick återigen inledande. Jag sökte skuldsanering i början på 2023 och fick inledande, men sedan ett avslag i slutet på 2023. Drog iväg en ny ansökan i oktober 2024 och Idag fick jag samtalet från dem och beslut om inledande.
Yayyyyhhh !! Grattis , så härligt !! Håller tummarna nu då .verkligen ! Varför fick du avslag första gången ?

Tack snälla! Hoppas verkligen att det går vägen denna gång. Dem ansåg att mina skulder var för nya. Senaste lånet var från början på 2022.

Tack snälla! Hoppas verkligen att det går vägen denna gång. Dem ansåg att mina skulder var för nya. Senaste lånet var från början på 2022.
… men då ska du se att du får beviljat denna gången . Nu är det ju ändå 2025 så det ska vi tro .Frågade handläggaren dej om vilka räntor det var på dina lån ?
Mitt senaste lån är från 2023 07 . Väntar samtal om 4 veckor ungefär , så får vi se vad dom anser som det . Hoppas på att man får en bra handläggare också .. som inte frågar nåt om räntorna .. eller vad jag med skatteåterbäringen .. vill såklart helst behålla den .

Håller tummarna att det bär hela vägen denna gången :)

Jag hoppas verkligen det, om inte väntar jag 1 år till och söker igen. Han frågade ingenting om räntan. Han nämnde bara att skulden ökar stadigt trots än att jag har utmätning. Dem frågade om skatten och jag sa bara att jag inte får något tillbaka, för det får jag inte.

Efter hur lång tid kom avslaget förra gången? Hann du få din betalplan innan?

Grattis! Håller tummar och tår att det går vägen för dig denna gången!

Efter hur lång tid kom avslaget förra gången? Hann du få din betalplan innan?
Jag fick avslag efter ungefär 2 månader har jag för mig. Betalade endast två månader under inledandet. Kom tyvärr inte längre än så.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp