Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inledande Skuldsanering

Hej,

Lite irreterad trodde ska behålla hela lönen denna månad..fick inledande första May och handlägare sa att lönutmätning har stoppa och ska inte betala denna månad men första betalning i july.. Vad händer då är KF betala tillbaka dem pengarna de dra? Alltså 8,980 de dra fråm min lön..

Vad jag förstår så har de inte dragit några pengar än utan nått du kan se på kommande lönespec?
För min del så betalade kfm tillbaka när det inte hann stoppas med avdraget från löneutmätningen.

Så om arbetsgivaren betalar in de 8980 kr så kommer du säkerligen få de tillbaka från kfm.

Grattis till inledande!!

Tack, ja hoppas kf betala tillbaka då verkligen behöver den pengar skönt att nästa månad jag får behålla hela lönen man kan spara pengar.

Men majlönen har du ju inte fått än? Dom hinner nog rätta till det på lönekontoret innan utbetalning

Hur lever ni med skuldsanering? Hur blir det med sambo som har egna skulder hos kfm som är mindre än 100tkr dras dom med mina skulder vid en sanering? Slutligen har man så lite pengar så man är på svältgränsen? Förstår att man har lite pengar och så men undrar om man typ får råd med enbart pasta och ketchup varje dag? Tacksam för svar

Du kan nog räkna med åtminstånde köttbullar till pastan.
Ok, seriöst så ska man nog inte räkna med att äta oxfilé och rostbiff men nog bör man ha råd med lite bättre mat än bara pasta och ketchup.

Ok förstår. Menar absolut inget fel med makaroner och köttbullar men menar typ att man får över till lite varierad kost. Inget dyrt som oxfile och dom dyraste entreco men iallafall till köttfärs kyckling falukorv etc. Finns det någon här med barn som har skuldsanering hur mycket får ni över?

Jag och min fru har skuldsanering sedan 6 månader. Vi har tre barn och när allt är betalt sanering, räkningar och mat har vi 1600kr kvar i månaden. Det är inte lätt å man får pussla för att få ihop det men det går.

Jag och min fru har skuldsanering sedan 6 månader. Vi har tre barn och när allt är betalt sanering, räkningar och mat har vi 1600kr kvar i månaden. Det är inte lätt å man får pussla för att få ihop det men det går.
Ok inte för att vara för privat men hur mycket får ni ut i månaden innan ni handlat mat och så? Förutom hyran då och resekostnader

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp