Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inledande skuldsanering

Ja verkligen konstigt! Det känns ju som att de bör se allt vid första utredning. Ångestladdat hela den här resan.
Det kan helt enkelt vara så att då de går vidare m utredningen kring sanering så ser man saker som gör att vågskålen väger över åt ena el det andra hållet. Vi har aldrig hela bilden här kring varje fall. Hade själv (el jag o maken) ett lån som var runt året gammalt men annat vägde över till vår fördel.

Det kan helt enkelt vara så att då de går vidare m utredningen kring sanering så ser man saker som gör att vågskålen väger över åt ena el det andra hållet. Vi har aldrig hela bilden här kring varje fall. Hade själv (el jag o maken) ett lån som var runt året gammalt men annat vägde över till vår fördel.
Okej, tack! Vi får se vad som sker med min ansökan, man vågar inte riktigt tro på att de ska gå hela vägen än!

Som @annlo skriver, besluten baseras på ett antal fakrorer som tillsammans bildar "skäligheten" för skuldsanering.
KFM's handläggare har säkert en (liten) del i beslutet som dom kan påverka men helheten väger nog betydligt tyngre än handläggarens dagsform (det får vi nog hoppas på i alla fall).
Hur dessa faktorer viktas eller bedöms kan troligtvis bara den som jobbar eller har jobbat med detta svara på.
Med detta sagt all lycka till på din resa!

Som @annlo skriver, besluten baseras på ett antal fakrorer som tillsammans bildar "skäligheten" för skuldsanering.
KFM's handläggare har säkert en (liten) del i beslutet som dom kan påverka men helheten väger nog betydligt tyngre än handläggarens dagsform (det får vi nog hoppas på i alla fall).
Hur dessa faktorer viktas eller bedöms kan troligtvis bara den som jobbar eller har jobbat med detta svara på.
Med detta sagt all lycka till på din resa!
Tack snälla!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp