- Meddelanden
- 4
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 1
Hej! Hur länge har ni fått vänta på betalplan efter inledande? Är risken stor för avslag efter inledande skuldsanering? Är det vanligt att borgenärer motsätter sig?
Hej!Hej! Hur länge har ni fått vänta på betalplan efter inledande? Är risken stor för avslag efter inledande skuldsanering? Är det vanligt att borgenärer motsätter sig?
Ett tips är att söka om det på sidan,finns säkert 20 trådar om det,sen går det inte å säga på rak arm det finns folk som väntat allt mellan 2-20 månader. De flesta blir godkända efter inledande. Och ja det händer att borgenärer motsätter sig speciellt om lånen är färska samt hög inkomst jämfört med total skuld.Hej! Hur länge har ni fått vänta på betalplan efter inledande? Är risken stor för avslag efter inledande skuldsanering? Är det vanligt att borgenärer motsätter sig?
Vad var anledningen till att du fick avslag?Jag fick avslag efter inledande efter 3 månader. Men det kanske är ovanligt?
Enligt beslutet att en av skulderna var nyare. Den var ca 1 år gammal skuld. Men tycker det är konstigt att jag fick inledande, de kunde se den skulden då.Vad var anledningen till att du fick avslag?
Ja verkligen konstigt! Det känns ju som att de bör se allt vid första utredning. Ångestladdat hela den här resan.Enligt beslutet att en av skulderna var nyare. Den var ca 1 år gammal skuld. Men tycker det är konstigt att jag fick inledande, de kunde se den skulden då.