Ok. Tänkte eftersom jag hade en borgenär som sa nej till betalningsplanen. Så om jag blir godkänd ändå, får hen endast info via POIT och kan då överklaga beslutet?Det kommer stå i POIT att du beviljats sanering.
JAAAAAAA! På em idag fick jag äntligen svar. Trots att en borgenär hade invändningar, så fick jag mitt beslut idag. Jag är BEVILJAD!!!!!!
Egentligen ska man väl inte ropa hej förräns om 3v. Rädd för att borgenären som sa nej kommer överklaga till Tingsrätten.
Men tänker ändå glädjas och somna med ett leende på läpparna ikväll!!
Tack snälla!!!Vad kul!☆ Stort Grattis ! Det kommer att bli bra till slutänden! ♡
Sov gott! ⭐️
STORT grattis!!!JAAAAAAA! På em idag fick jag äntligen svar. Trots att en borgenär hade invändningar, så fick jag mitt beslut idag. Jag är BEVILJAD!!!!!!
Egentligen ska man väl inte ropa hej förräns om 3v. Rädd för att borgenären som sa nej kommer överklaga till Tingsrätten.
Men tänker ändå glädjas och somna med ett leende på läpparna ikväll!!
By the way, någon som har erfarenhet av att Tingsrätten INTE går på KFM's linje och ändrar beslutet?
TACK!! Kommer inte slappna av helt förräns det vunnit laga kraft.STORT grattis!!!
Somna nu med ett leende på läpparna! Nu kan du se ljuset i slutet av tunneln!
Stort grattis från mig med!TACK!! Kommer inte slappna av helt förräns det vunnit laga kraft.
Tänkte bara kolla hur du fick ditt slutgiltiga besked? Är det bara i poit? Elller även hemskickat, via mail osv?… väntar jag med och kollar poit varje dagTack så mycket!!! Jag fick brev via Kivra att den var beviljad. 2 dagar efter besked, stod det med i poit.Stort grattis från mig med!Tänkte bara kolla hur du fick ditt slutgiltiga besked? Är det bara i poit? Elller även hemskickat, via mail osv?… väntar jag med och kollar poit varje dag