Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inledande skuldsanering

Får jag handla aktier vid en inledande skuldsanering? Får jag spela på ATG eller oddset? Har inget spelmissbruk bör tilläggas

Det kan bli så om det kommer fram men frågan var ju om man fick

Men när man vinner pengar räknas det inte som inkomst och de kräver att man betalar mer?
Men när man vinner pengar räknas det inte som inkomst och de kräver att man betalar mer?
Vinner du stora summor så kan du ju betala mer vilket är rimligt då? Leta inte kryphål, vill du ha en sanering o en fantastisk chans till skuldfritt liv, fokusera enbart på det. Har du ekonomiskt utrymme att köpa aktier men behöver en skuldsanering…?

Vinner du stora summor så kan du ju betala mer vilket är rimligt då? Leta inte kryphål, vill du ha en sanering o en fantastisk chans till skuldfritt liv, fokusera enbart på det. Har du ekonomiskt utrymme att köpa aktier men behöver en skuldsanering…?
Varför riktar du din smuts mot mig? Det var ju det jag sa att när man vinner då måste man betala mer. Vadå leta kryphål?? Jag är ju emot att man spelar eller köper aktier när man har sanering och ska vara tacksam för den chansen!

Varför riktar du din smuts mot mig? Det var ju det jag sa att när man vinner då måste man betala mer. Vadå leta kryphål?? Jag är ju emot att man spelar eller köper aktier när man har sanering och ska vara tacksam för den chansen!
Förlåt. Blev fel citerat inlägg. Var givetvis till ts

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp