Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inledande skuldsanering

Om jag får samtal i veckan om skuldsanering och låt säga att jag skulle få ett positivt besked och få inledande innan slutet på maj. Vad händer med skatteåterbäringen som kommer mellan 4- 7 juni då? Jag förstår att jag inte får behålla den men rullar den in på kontot och jag får ett " inbetalningskort" ?

Om jag får samtal i veckan om skuldsanering och låt säga att jag skulle få ett positivt besked och få inledande innan slutet på maj. Vad händer med skatteåterbäringen som kommer mellan 4- 7 juni då? Jag förstår att jag inte får behålla den men rullar den in på kontot och jag får ett " inbetalningskort" ?
Vid mitt samtal, sa dem att om jag får inledande och ska få tillbaka pengar på skatten, så måste jag spara dom för att dem kan behövas betalas in på saneringen. Men jag har redan fått min skatt i April, som gick automatiskt till KFM då.

Den betalas ut till ditt konto och du måste spara den då den kan komma att ingång som en engångsinbetl om du får beviljad sanering.

Den betalas ut till ditt konto och du måste spara den då den kan komma att ingång som en engångsinbetl om du får beviljad sanering.
Frågan är om utmätningen hinner stoppas. Stoppas den direkt när inledning kommer i kivra?

Frågan är om utmätningen hinner stoppas. Stoppas den direkt när inledning kommer i kivra?
Den stoppas direkt vid inledande, stod i mitt brev att om du har löneutmätning stoppas den nu. Dagen efter fick jag ett separat mail från KFM där det stod att lönemätningen är upphävd.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp