- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Försvinner efter ett år tror jag.Hittade inte mig själv i alla fall, testade tom att söka med Full Namn POIT utan resultat.
Försvinner efter ett år tror jag.Hittade inte mig själv i alla fall, testade tom att söka med Full Namn POIT utan resultat.
Nej självklart, slutade göra det när löneutmätningen påbörjades. Så det mesta ligger hos kronofogden redan, några som valt att inte gå vidare än. Fast jag slutade betala för över ett år sedan.Var väl någon som ringde mig, sa bara att jag har inledande skuldsanering, inte särskilt mycket mer man måste säga.
Men ignorera all post som kom, du riskerar din inledande om du skulle börja betala på någon skuld mer.
Dom motsatt sig skuldsanering utan ange anledning, så vet faktiskt inte varför.
Men drar ut på tiden om dom gör det.
Aha okej! Då syns man kanske bara på startsidan i en dag då? Sen måste man söka på namn, personnr osv.Försvinner efter ett år tror jag.
Exakt.Aha okej! Då syns man kanske bara på startsidan i en dag då? Sen måste man söka på namn, personnr osv.
Ja, blev samma belopp.Nej självklart, slutade göra det när löneutmätningen påbörjades. Så det mesta ligger hos kronofogden redan, några som valt att inte gå vidare än. Fast jag slutade betala för över ett år sedan.
Fick du samma belopp att betala i beslutet eller ändrades nått?
Vad är poitFörsvinner efter ett år tror jag.
Här hamnar beskedet att någon fått inledande skuldsanering eller beslutad skuldsanering. Borgenärerna håller koll på denna sida, förhoppningsvis.Vad är poit
Ja, blev samma belopp.
Begärt omprövning nu dock på grund av energikostnader.
Post och Inrikestidning, nättidning som publicerar bla skuldsanering. Bevakas av borgenärerna.Vad är poit
Nej, det är ju så det är meningen att man ska göra.Finns det några risker med att begära omprövning?
Förlåt för många och kanske dumma frågor. Vill bara gå in i detta helhjärtat och göra rätt om jag nu skulle få ett positivt beslut.