Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inledande skuldsanering

Var väl någon som ringde mig, sa bara att jag har inledande skuldsanering, inte särskilt mycket mer man måste säga.

Men ignorera all post som kom, du riskerar din inledande om du skulle börja betala på någon skuld mer.

Dom motsatt sig skuldsanering utan ange anledning, så vet faktiskt inte varför.

Men drar ut på tiden om dom gör det.
Nej självklart, slutade göra det när löneutmätningen påbörjades. Så det mesta ligger hos kronofogden redan, några som valt att inte gå vidare än. Fast jag slutade betala för över ett år sedan.

Fick du samma belopp att betala i beslutet eller ändrades nått?

Nej självklart, slutade göra det när löneutmätningen påbörjades. Så det mesta ligger hos kronofogden redan, några som valt att inte gå vidare än. Fast jag slutade betala för över ett år sedan.

Fick du samma belopp att betala i beslutet eller ändrades nått?
Ja, blev samma belopp.
Begärt omprövning nu dock på grund av energikostnader.

Ja, blev samma belopp.
Begärt omprövning nu dock på grund av energikostnader.

Finns det några risker med att begära omprövning?

Förlåt för många och kanske dumma frågor. Vill bara gå in i detta helhjärtat och göra rätt om jag nu skulle få ett positivt beslut.

Finns det några risker med att begära omprövning?

Förlåt för många och kanske dumma frågor. Vill bara gå in i detta helhjärtat och göra rätt om jag nu skulle få ett positivt beslut.
Nej, det är ju så det är meningen att man ska göra.
Går du minus mer än femhundra kronor per månad efter tre månader så har du rätt att ompröva.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp