Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inledande skuldsanering och hyreshöjning

Hej!

Jag har en inledande skuldsanering och såg nu på min hyresavi att månadshyran kommer att öka med 510 kr från och med denna månad. Detta är pga en tidigare renovering där man verkar ha delat upp hyreshöjningen lite då jag trodde att den nya hyran var det jag betalat under senaste månaderna.

Eftersom att min skuldsanering endast är inledande så kan jag inte "ompröva" någonstans på mina sidor eller liknande. Hur tycker ni att jag ska göra? Kontakta min handläggare angående detta nu eller vänta tills KF tar fullständiga beslutet?

Antar att jag kommer få fylla i massa uppgifter då eller går man på gamla uppgifter? Har ju t.ex. haft löneutmätning tidigare.

Tack för svar!

Hej!

Jag har en inledande skuldsanering och såg nu på min hyresavi att månadshyran kommer att öka med 510 kr från och med denna månad. Detta är pga en tidigare renovering där man verkar ha delat upp hyreshöjningen lite då jag trodde att den nya hyran var det jag betalat under senaste månaderna.

Eftersom att min skuldsanering endast är inledande så kan jag inte "ompröva" någonstans på mina sidor eller liknande. Hur tycker ni att jag ska göra? Kontakta min handläggare angående detta nu eller vänta tills KF tar fullständiga beslutet?

Antar att jag kommer få fylla i massa uppgifter då eller går man på gamla uppgifter? Har ju t.ex. haft löneutmätning tidigare.

Tack för svar!
Kontakta din handläggare direkt. Jag hade samma och hon bara ändrade min hyra.

Hej!

Tack för svar!
Du kontaktar din handläggare direkt och meddelar den nya hyran så tar hon med det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp