Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inledande beslut

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
3 oktober idag varför skulle pengarna för september betalas tillbaka?
Dem har förmodligen redan blivit fördelade med och då är det ju helt kört
Jag fick mitt inledande första veckan i en ny månad och fick tillbaka pengarna för löneutmätningen månaden innan. Därför skrev jag "OM man är berättigad till en återbetalning så görs det per automatik."

Grattis!, ja det stämmer. Ingen betalning i Oktober alls om utmätning upphör direkt, kanske tom får tillbaka pengarna från September.
December är dessutom betalningsfri månad i Skuldsaneringen.

Grattis!, ja det stämmer. Ingen betalning i Oktober alls om utmätning upphör direkt, kanske tom får tillbaka pengarna från September.
December är dessutom betalningsfri månad i Skuldsaneringen.
Mitt inledande kom 28 maj. 27 drog kommunen min utmätning men inte kan jag få tillbaka de beloppet menar du?

Hej! En fråga! Jag fick inledande 29e november. Och min löneutmätning har upphört. Finns d nån chans att man får tillbaka beloppet min arbetsgivare har dragit till utnämningen. Är jätte sega att betala till krf dessutom.

Ja, löneutmätningen upphör omedelbart och du får behålla lönen nu i oktober. Du kommer högst troligt nog också få tillbaka pengarna som din arbetsgivare betalade in på din löneutmätning I september. Jag fick iaf tillbaka mina pengar när jag fick mitt inledande i början på månaden efter att löneutmätningen hade körts månaden innan.
Hej! Jag fick inledande 27/11 tror du jag får tillbaka för min utmätning i november?

Hej! Jag fick inledande 27/11 tror du jag får tillbaka för min utmätning i november?
27:e eller 29:e, du skriver olika?
Men oavsett så tror jag inte Du får något åter. Tyckte mig läsa i någon av dom andra trådarna (där Du frågar samma sak) att pengarna var fördelade?

27:e eller 29:e, du skriver olika?
Men oavsett så tror jag inte Du får något åter. Tyckte mig läsa i någon av dom andra trådarna (där Du frågar samma sak) att pengarna var fördelade?
27e sorry. Blandar ihop datumen. Märkligt då jag pratade med min handläggare i måndags och hon sa helt annat

1 tråd får räcka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp