Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inlämning av info av inkomst och utgifter

varför står det i mitt utmätningsbeslut att jag får behålla låt säga 12000kr och att de som högst får utmäta 3000kr ? Resten av lönen då ? Jag förstår inte . Då får jag ju behålla mer än 12000kr om de som mest får utmäta 3000kr?

varför står det i mitt utmätningsbeslut att jag får behålla låt säga 12000kr och att de som högst får utmäta 3000kr ? Resten av lönen då ? Jag förstår inte . Då får jag ju behålla mer än 12000kr om de som mest får utmäta 3000kr?
Precis, du har fått ett belopp som är ditt förbehållsbelopp dvs det är det du SKA ha varje månad. Det andra beloppet är det som din arbetsgivare ska betala in varje månad. Om det finns pengar kvar efter att ditt förbehållsbelopp och avdraget till KFM är räknat får du behålla det.

Senast ändrad:
Precis, du har fått ett belopp som är ditt förbehållsbelopp dvs det är det du DKA ha varje månad. Det andra beloppet är det som din arbetsgivare ska betala in varje månad. Om det finns pengar kvar efter att ditt förbehållsbelopp och avdraget till KFM är räknat får du behålla det.
Ok tack men fall kommer jag ju få behålla 6000 kr tiil typ eftersom det står att mitt arbete bara får ta 3000kr och betala K med .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp