Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inkomstuppgifter kronis? Med/utan jämkning?

Dom kommer fråga din arbetsgivare ett snitt på din lön dom senaste månaderna , vissa månader tjänar man väldigt varierande ..iallafall jag eftersom jag jobbar skift ! Vissa mån får jag ut 26 netto och vissa 34k netto ...och juni lönen är väldigt bra kanske 45k netto ! Och då beror det på vilka löner som kommer med på dom 6 mån som din arbetsgivare räknar på :)

ja men just ja!, såklart :) är ju helt logiskt!

Men Johan, nu lämnade jag ju inkomstuppgifter idag... du säger 3 månader!.. är det augusti-oktober då?
( oktober är ju inte slut än) eller blir det juli-september? Dum fråga kanske :rolleyes:

Men Johan, nu lämnade jag ju inkomstuppgifter idag... du säger 3 månader!.. är det augusti-oktober då?
( oktober är ju inte slut än) eller blir det juli-september? Dum fråga kanske :rolleyes:
Det är 6 mån ! Lämnade du idag så är det april till september :)

Jag har jämkning och utmätning på lön. i våras när kfm gjorde förfrågan så räknade dom med jämkningen så från att dra ca 13000 kr så drar dom 17700 kr på lön varje månad.
tänkte först överklaga för jag vet inte om dom får ta med jämkning men har haft löneutmätning sen 2013 och nu när dom drar så mycket så kommer jag bli skuldfri om ca 6-7 månader

Jag har jämkning och utmätning på lön. i våras när kfm gjorde förfrågan så räknade dom med jämkningen så från att dra ca 13000 kr så drar dom 17700 kr på lön varje månad.
tänkte först överklaga för jag vet inte om dom får ta med jämkning men har haft löneutmätning sen 2013 och nu när dom drar så mycket så kommer jag bli skuldfri om ca 6-7 månader
Bästa måste väl vara att du bli skuldfri om 6-7 mån istället ? Har du alltid fått behålla jämkningen innan ?

Bästa måste väl vara att du bli skuldfri om 6-7 mån istället ? Har du alltid fått behålla jämkningen innan ?
Det är första gången som jag har jämkning och jag tycker att det är bra att dom går till skulderna. Har haft löneutmätning så många år så nu vill jag bara att dom försvinner så fort som möjligt och genom att dom räknar med jämkningen så kortar jag ner med några månader

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp