- Meddelanden
- 279
- Mottagna reaktioner
- 83
- Poäng
- 227
Mm min ökar med cirka 80.000 kr och underskottet minskar cirka 80.000 lr ocksåSkönt att höramin ökade ca 150 000 så kanske är större chans att man hamnar i ny grupp då..
Mm min ökar med cirka 80.000 kr och underskottet minskar cirka 80.000 lr ocksåSkönt att höramin ökade ca 150 000 så kanske är större chans att man hamnar i ny grupp då..
Min inkomst har blivit uppdaterad och jag fick mitt slutskattebesked nu i aug.Hej!
för oss som fick slutskattebesked idag , när syns den nya inkomsten på UC tror ni ?
Mailade med UC men dom var extremt oklara och verkade själva inte veta när dom kör uppdateringar.![]()
Skönt! Jag väntar fortfarandeMin inkomst har blivit uppdaterad och jag fick mitt slutskattebesked nu i aug.

Hmm skumt , enligt UC kör dom bara en uppdatering på inkomst i augusti och det skedde en vecka innan slutskattebeskeden skickades utMin inkomst har blivit uppdaterad och jag fick mitt slutskattebesked nu i aug.
Hmm skumt , enligt UC kör dom bara en uppdatering på inkomst i augusti och det skedde en vecka innan slutskattebeskeden skickades ut
Jo men i augusti kör dom endast en , iaf enligt dom själva .. dom kör i september och nån mer månad ocksåok så vi kommer inte få någon uppdatering detta år?
Kan en högre inkomst jämte föregående år försämra sitt betyg för att man hamnar i en annan grupp?
Glöm inte att de flesta bankerna gör en egen bedömning. Så din score kommer att se helt annorlunda ut hos de.Nä , som sagt lär nog bli v 37 . Man blir ju lite nervös att betyget ska bli sämre dock, får ganska stor ökning på inkomsten och man hamnar tydligen i en annan grupp hos UC vilket kan försämra betyget :/
Ja precis . Har sett tidigare att jag både fått lägre och högre score på kopiorna när man sökt via förmedlare . Men vad jag förstått så är ändå ens UC score en bra fingervisning , eller hur ska man annars veta när det är läge att söka haha ?Glöm inte att de flesta bankerna gör en egen bedömning. Så din score kommer att se helt annorlunda ut hos de.

Det tror jag inte .. lär nog som sagt va v37 som bisnode .Undrar om det uppdateras på UC i morgon??