- Meddelanden
- 6 110
- Mottagna reaktioner
- 6 399
- Poäng
- 3 937
Okej. Då ser mitt lite mer osäkert ut.
Nja, snarare on the contrary skulle jag vilja säga...
Okej. Då ser mitt lite mer osäkert ut.
Vilken datum var det ?Ett par dagar tog de, min arbetsgivare var snabba och rapportera in också.
Men på mitt företag hade dem redan kört lönerna i sina system så löneutmätningen började månaden efter.
Minns inte exakta datum, men var i börjans del av månaden, tror vårat företag kör lönerna i sina system innan den 8onde om jag inte minns fel, men de varierar säkert från företag till företag.Vilken datum var det ?
Då kom det, brevet där jag ska redovisa min inkomst/utgifter inför löneutmätning.
Trots att jag gjorde det via e-tjänsten 3/9.
Sista dag att redovisa är 25/10.
Redovisade det åter via e-tjänsten dvs 15:e.
Vill så gärna att allt är klart då min skusan snart kommer att bedömas.
Min fråga till er är: Hur långt efter att ni redovisade inkomst fick ni beslut om löneutmätning ?
Tror ni att de hinner göra allt klart så att löneutmätning startar nu i oktober, min sjukersättning betalas ut 25:e ?
@Lasseman vad tror du ?
Minns inte exakta datum, men var i börjans del av månaden, tror vårat företag kör lönerna i sina system innan den 8onde om jag inte minns fel, men de varierar säkert från företag till företag.
Ja, förlåt sjukpenning.Sjukersättning betalas väl ut den 18? Menar du sjukpenning? Då är det tveksamt men möjligt, fk kan ändra fram till och med den 23e, så beslutar man på måndag är det fortfarande möjligt.