Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inkomstredogörelse

Hej!

Jag väntar på att min löneutmätning drar igång. Jag har skickat tillbaka betalningsförelägganden, fått ”skuld att betala”, men fortfarande inte fått hem någon redogörelse av inkomst.

Kan dem börja utmäta utan att jag fått hem den eller är min lön den här månaden troligtvis ”safe”?

Mvh

Men dom kan gå in på dit konto och ta pengarna. Så du bara har förbehållet och hyran kvar

Då är det väll ingen omöjlighet för mig att sekunden efter lönen kommer in ta ut 10.000 eller så och "betala privata skulder"?

Då är det väll ingen omöjlighet för mig att sekunden efter lönen kommer in ta ut 10.000 eller så och "betala privata skulder"?

Ja, det kan Du göra. Det är ju inte så att KF har någon direkt access till ditt konto utan dom måste skicka en förfrågan till banken och detta sker ju endast under kontorstid.

Ja, det kan Du göra. Det är ju inte så att KF har någon direkt access till ditt konto utan dom måste skicka en förfrågan till banken och detta sker ju endast under kontorstid.
Har du ingen inkomstredogörelse fått så sitt still i båten

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp