Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inkomst 2024

Hej. Tack för svar men oavsett om man gjort ändring så ska väll inkomsten uppdateras nu.
Nej, inkomsten uppdateras efter att dina taxeringsuppgifter är fastställda. Vilket sker när du fått ditt slutskattebesked.

Creditsafe, Bisnode och UC fortfarande oförändrade efter 12-slaget.

Väntar med spänning..

Fick slutskattebeskedet igår, ingen uppdatering än dock

”Hos UC får vi alltid in den taxerade inkomsten, alltid från föregående år, från Skatteverket vid fem tillfällen per år, när är beroende på när deklarationen skickats in och hur komplex den är. Uppdateringarna sker i april, juni, augusti, september och december.”

från ucs hemsida

Det uppdateras inte nu. Ge det 2v. så kanske det är uppdaterat.

Creditsafe:

Creditsafe kan man se förändringshistoriken i 3 år

Trycker man röda knappen "Min Kreditupplysning Online"

https://www.creditsafe.com/se/sv/kontakt/vanliga-fragor.html

För mig ändrades det (Kallas: "Taxering Ny" längst ner i förändringshistoriken):

2024: Fredag 12 April
2023: Fredag 9 Juni (Men hade en ändring detta år)

Min gissning är att Creditsafe uppdateras nu på Fredag 11 April

UC:

UC uppdaterades Fredag 12 April förra året för flera. Så gissar att det uppdateras nu på Fredag 11 April med, för dom som inte gjort ändringar.

*Bisnode borde väll då också vara i veckan tänker jag om både UC och Creditsafe uppdateras på fredag.

Senast ändrad:
Creditsafe:

Creditsafe kan man se förändringshistoriken i 3 år

Trycker man röda knappen "Min Kreditupplysning Online"

https://www.creditsafe.com/se/sv/kontakt/vanliga-fragor.html

För mig ändrades det (Kallas: "Taxering Ny" längst ner i förändringshistoriken):

2024: Fredag 12 April
2023: Fredag 9 Juni (Men hade en ändring detta år)

Min gissning är att Creditsafe uppdateras nu på Fredag 11 April

UC:

UC uppdaterades Fredag 12 April förra året för flera. Så gissar att det uppdateras nu på Fredag 11 April med, för dom som inte gjort ändringar.

*Bisnode borde väll då också vara i veckan tänker jag om både UC och Creditsafe uppdateras på fredag.
Nu kan jag se förra årets inkomst på UC .

Har uppdaterats för mig också, men inte bisnode eller creditsafe än. Sker väl troligtvis under dagenz

Min uc uppdaterades nu. Ökat inkomst med 280tkr, fick sämre betyg… allt annat lika… trist

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp