8 Februari 2013 #1 V vinter Aktiv medlem Poäng: 7 Blev medlem 10 December 2012 Meddelanden 30 Mottagna reaktioner 0 Poäng 7 Kan bara tipsa er som sitter i sms lån fälla som gått till inkasso. Ring dem om avbetalningsplan. Jag har fått det hos alla med riktigt bra summor
Kan bara tipsa er som sitter i sms lån fälla som gått till inkasso. Ring dem om avbetalningsplan. Jag har fått det hos alla med riktigt bra summor
8 Februari 2013 #2 O Oregistrerade Gäst Poäng: 0 vinter sa: Kan bara tipsa er som sitter i sms lån fälla som gått till inkasso. Ring dem om avbetalningsplan. Jag har fått det hos alla med riktigt bra summor Klicka för att se resterande... Så bra! Skulle du vilja säga vilka och vilken summa du fick?
vinter sa: Kan bara tipsa er som sitter i sms lån fälla som gått till inkasso. Ring dem om avbetalningsplan. Jag har fått det hos alla med riktigt bra summor Klicka för att se resterande... Så bra! Skulle du vilja säga vilka och vilken summa du fick?
8 Februari 2013 #3 V vinter Aktiv medlem Poäng: 7 Blev medlem 10 December 2012 Meddelanden 30 Mottagna reaktioner 0 Poäng 7 Vivus gav mig 5 månader 100kr kortlån 12 månader!!!! 500kr icro invest 3 månader 1000kr kommer ej ihåg vad lånet hette vivus ringde jag o dem andra mailade jag med
Vivus gav mig 5 månader 100kr kortlån 12 månader!!!! 500kr icro invest 3 månader 1000kr kommer ej ihåg vad lånet hette vivus ringde jag o dem andra mailade jag med
8 Februari 2013 #4 V vinter Aktiv medlem Poäng: 7 Blev medlem 10 December 2012 Meddelanden 30 Mottagna reaktioner 0 Poäng 7 och så ja-lån 700kr i månader i 4 månader