Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inkassobolag som skickar påminnelse

3000 kr
Frågade förra månaden om de kan sänka beloppet (betalar till andra också så det blir mkt varje måand) fram till augusti men det kunde de inte.
Ringde idag igen och frågade samma sak, nu skulle de skicka meddelande till handläggaren om detta som ska återkomma med besked via brev. Har inga stora förhoppningar men det enda jag kan göra är ringa och fråga och ringa och fråga och ringa och fråga... Jag sa att önskar betala 1000 kr/mån fram till aug och sen 3000 kr igen.

Håller tummarna att du får sänkt kostnad, ibland är Svea svåra ibland väldigt tillsmötesgående.. hur många månader har du betalat till dom?

Jag fick min skuld till Svea skickad till KF, dom drog tillbaks skulden mot en månadsbetalning..

Håller tummarna att du får sänkt kostnad, ibland är Svea svåra ibland väldigt tillsmötesgående.. hur många månader har du betalat till dom?
Har betalat ca 3 ggr. Varje gång jag har ringt har de varit otroligt hårda och dessutom har de tagit ny uc hos Bisnode!!!!! Jag hoppas innerligt att de går med på att sänka beloppet.

Jag fick min skuld till Svea skickad till KF, dom drog tillbaks skulden mot en månadsbetalning..

till mig har de sagt att går det till kfm så kan de tänka sig omförhandla endast när det blir utslag. Kan inte dra på mig en anmärkning då jag har enskild firma så jag kämpar som en dåre!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp