Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inkasso -> kronofogden / hur snabba?

Hur snabba är vissa inkasso företag arr skicka till kronofogden ?
berätta hur snabbt gick era iväg och vilket inkasso?
samt om ni kunnat dra tillbaka skuld från en löneutmätning, hur mkt fick ni betala då. ?

Senast ändrad:
Inkassobolag skickar till inkassobolag? Nu måste du väl ändå skrivit fel va?

Du kan få dina skulder återkallade från KFM men det skiljer sig nåt enormt vad du måste betala inkassobolaget för att det ska hända. Du måste helt enkelt ringa dom och fråga vad dom kan tänka sig för att återkalla.

En sak som är otroligt irriterande är att en hel del av mina lån går inte till skuldsaldo

Och kommer inte komma dit heller om jag förstod en långivare rätt.

Antar att det blir så lite över till vissa aktörer när det börjar växa på skuldsaldo

En sak som är otroligt irriterande är att en hel del av mina lån går inte till skuldsaldo

Antar att det blir så lite över till vissa aktörer när det börjar växa på skuldsaldo
Vad menar du? Att dom kollar upp din inkomst och ser att du har utmätning och därför inte kräver in skulden genom KFM?

utdelningen dom får från din löneutmätning är inte försvarbar för att dom ska skicka in målet?

Vad menar du? Att dom kollar upp din inkomst och ser att du har utmätning och därför inte kräver in skulden genom KFM?
Kan vara så för dom kan ju se om det är ens värt att begära verkställande ! Kan ju bli så att dom förlora pengarna istället :)

Dom skickar in ett föreläggande som jag godkänner och får en betalningsanmärkning men det stannar där.
Dom kräver ej utmätning på vissa skulder

Hur snabba är vissa inkasso företag arr skicka till inkasso?
berätta hur snabbt gick era iväg och vilket inkasso?
samt om ni kunnat dra tillbaka skuld från en löneutmätning, hur mkt fick ni betala då. ?
Eftersom du sökt skuldsanering så ska du bara låta allt ha sin gång.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp