Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inkasso hjälp behöver information om bolag

Har inte skrivit här innan men sökt o läst massor, fått otroligt mycket hjälp av er på denna sida.
Jag har kämpat ett tag med en usel ekonomi som inte går ihop o måste släppa till inkasso. Hoppas på hjälp av er med info om de olika inkassobolagen samt om de får med på avbetalningsplan o om de ger missbrukad kredit

*Monetti
*Lånebutiken
*Expresskredit
*Avida Finans(Avida krediten)
*Loanstep
*Klarna
*Lumify

Hoppas på svar :)

Tack för svar. Lumify verkar även ha ett eget inkasso då dom lägger på inkassoavgifter om man är sen 30 dagar.

Mitt klarna hamnade hos legalis inkasso som är riktigt bra att ha o göra med !

Mitt lån från Loanstep hamnade hos Axactor. Ingen missbrukad kredit. Har endast en betalning kvar. Fick på 12 mån. Mitt Klarna hamnade hos Legalis men hann bara betala två gånger sen tog Sileo över men båda inkassobolagen är bra. Fick ingen missbrukad kredit. Monetti har jag ingen erfarenhet av men hade ett lån hos Frogtail för några år sen som hamnade hos Sileo. Monetti och Frogtail tillhör ju samma bolag. Ingen missbrukad kredit där heller.

Mitt lån från Loanstep hamnade hos Axactor. Ingen missbrukad kredit. Har endast en betalning kvar. Fick på 12 mån. Mitt Klarna hamnade hos Legalis men hann bara betala två gånger sen tog Sileo över men båda inkassobolagen är bra. Fick ingen missbrukad kredit. Monetti har jag ingen erfarenhet av men hade ett lån hos Frogtail för några år sen som hamnade hos Sileo. Monetti och Frogtail tillhör ju samma bolag. Ingen missbrukad kredit där heller.
Tusen tack för dina svar :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp