Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inkasso förstör mina chanser till lån?

Ja lumify via conto samt Vivus är några lån man ska undvika helt sjukt vilka avgifter...

Hoppas du löser skiten på bästa sätt och blir av med dom.

Hoppas du löser skiten på bästa sätt och blir av med dom.
Ja lumify har åkt till inkasso så jag slipper dom.
Fick en förmånlig betalningsplan på Gothia.
Jag svarar på mailen varje gång från vivus men ändå ringer dom ner en. Jag har försökt få till lösning med dom men skiter i det vill ha pengar på stuts.

Ferrartum är också katastrof, fast man kom överens med dom. Så fortsätter dom jaga sönder en. Fick Mail för en timme sen stod något i still med betalar jag inte snarast så tillkommer det avsevärda dyra kostnader på nästa faktura. ??

Ferrartum är också katastrof, fast man kom överens med dom. Så fortsätter dom jaga sönder en. Fick Mail för en timme sen stod något i still med betalar jag inte snarast så tillkommer det avsevärda dyra kostnader på nästa faktura. ??
Det enda du kan göra är att prioritera att bli av med Vivus och Ferratum och sen aldrig mer låna där. Det är förödande för en redan ansträngd ekonomi att betala flera tusen i räntor varje månad. Det enda som kan göra allt bättre är att släppa till inkasso om man kan alt betala så fort som möjligt och sluta låna så att man kan börja spara lite istället för att kasta bort sina pengar på räntor.

Det enda du kan göra är att prioritera att bli av med Vivus och Ferratum och sen aldrig mer låna där. Det är förödande för en redan ansträngd ekonomi att betala flera tusen i räntor varje månad. Det enda som kan göra allt bättre är att släppa till inkasso om man kan alt betala så fort som möjligt och sluta låna så att man kan börja spara lite istället för att kasta bort sina pengar på räntor.
Ja jag får försöka det. Vet dock inte om man vågar släppa ferratum till inkasso då dom kan rapportera missbrukad kredit, vivus är jag fortfarande osäker om dom rapporterar. Dom finns inte med på uc iaf.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp