- Meddelanden
- 112
- Mottagna reaktioner
- 28
- Poäng
- 112
Alltså 690:- kr för registrering, fattar inte 2 ggr ?!Ja 200:- avgift bara för att registrera att jag betalt. 690 kr i lägsta betala beloppet
Alltså 690:- kr för registrering, fattar inte 2 ggr ?!Ja 200:- avgift bara för att registrera att jag betalt. 690 kr i lägsta betala beloppet
Ja lumify har åkt till inkasso så jag slipper dom.Hoppas du löser skiten på bästa sätt och blir av med dom.
Det enda du kan göra är att prioritera att bli av med Vivus och Ferratum och sen aldrig mer låna där. Det är förödande för en redan ansträngd ekonomi att betala flera tusen i räntor varje månad. Det enda som kan göra allt bättre är att släppa till inkasso om man kan alt betala så fort som möjligt och sluta låna så att man kan börja spara lite istället för att kasta bort sina pengar på räntor.Ferrartum är också katastrof, fast man kom överens med dom. Så fortsätter dom jaga sönder en. Fick Mail för en timme sen stod något i still med betalar jag inte snarast så tillkommer det avsevärda dyra kostnader på nästa faktura. ??
Ja jag får försöka det. Vet dock inte om man vågar släppa ferratum till inkasso då dom kan rapportera missbrukad kredit, vivus är jag fortfarande osäker om dom rapporterar. Dom finns inte med på uc iaf.Det enda du kan göra är att prioritera att bli av med Vivus och Ferratum och sen aldrig mer låna där. Det är förödande för en redan ansträngd ekonomi att betala flera tusen i räntor varje månad. Det enda som kan göra allt bättre är att släppa till inkasso om man kan alt betala så fort som möjligt och sluta låna så att man kan börja spara lite istället för att kasta bort sina pengar på räntor.
Hur gick det med Vivus? Släppte du det? Kom det till något inkasso?jag tror jag är med så långt men det skulleni så fall handla om viaconto, gf money, vivus eventuellt meddelandelån också. Resten tror jag att jag kan klara av att betala