Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inkasso förstör mina chanser till lån?

Flikar in med att jag numera är osäker på huruvida dem rapporter till UC eller inte.
Jag har frågat dem men ej fått svar.

Jag känner mig lycklig lottad att Vivus inte rapporterade när jag släppte mitt lån. Vivus var ett av mina värsta lån, höga förlängningsavgifter, betalade typ 2500 kr i mån och av dem gick bara 150 kr till amortering, de vägrade avbetalningsplan, hade en låtsas inkasso som inte hjälpte till med ngt alls och bara hotade att betalar jag inte 10 000 kr omgående så går det till kf direkt, utan att först gå till Inkasso. Otroligt ångestfylld tid när jag hade deras lån. Och hade jag vetat att de skulle rapportera misskött kredit så hade jag inte kunnat släppa till Gothia. Är väldigt tacksam att jag hann släppa innan de började rapportera.
Är så glad att jag idag avsluta betala av den och 5 andra skit lån och sa upp. Speciellt lumify Vivus och viaconto sanslösa avgifter...

Ok, när tog du lånet? Hur mkt betalar du per månad? Har de fortf den där "förlängningsavgiften" att om man inte kan betala hela beloppet så måste man förlänga lånet?
Jag tog lånet för någon månad sen, jag betalar 3500 i månaden, ja dom har sjuk förlängningsavgift dom höjer den för varje månad.

Så synd bara att man inte tar såna dumma lån. Men som sagt dumförklarar inte dig har oxå tagit flera såna där idiot lån. I stundens hetta varken tänker man eller läser inte villkoren. Oftast är man helt i knas och få utvägar då blir det såna där skit lån.... sjukt dock att dom får ta såna avgifter

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp