Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inkasso för dessa långivare, misskött kredit?

Vilken inkasso?:) funderar på att slänga alla små skit till inkasso. Så trött på fakturor till flera ställen
Du kommer få fakturor till fler olika ställen även om du släpper dem till inkasso..
De har inte samma inkasso, dessutom är det intre ens säkert att du får en avbetalningsplan.

De ända 2 sätten att få en samlad faktura är att man antingen tar ett samlingslån för att samla alla krediter/lån för att sen endast betala av på lånet.
Eller att allt går via KF.

"Att slänga alla små skit till inkasso" för att man är trött på fakturor känns inte direkt som en bra inställning för att kunna lösa någonting.
Helt ologiskt är det också för den delen. Varför skulle du få mindre fakturor för att du släpper allt till i kasso tror du?

Mitt Frogtail gick till Avida som sen skickade skulden till Gothia. Ingen misskött kredit rapporterades.

Du kommer få fakturor till fler olika ställen även om du släpper dem till inkasso..
De har inte samma inkasso, dessutom är det intre ens säkert att du får en avbetalningsplan.

De ända 2 sätten att få en samlad faktura är att man antingen tar ett samlingslån för att samla alla krediter/lån för att sen endast betala av på lånet.
Eller att allt går via KF.

"Att slänga alla små skit till inkasso" för att man är trött på fakturor känns inte direkt som en bra inställning för att kunna lösa någonting.
Helt ologiskt är det också för den delen. Varför skulle du få mindre fakturor för att du släpper allt till i kasso tror du?
Gothia, Sergel o Svea har jag redan, släppt 6 olika till dem o de har gjort så ja har 3 mindre fakturor och 3 bättre avbetalningsplan.

Gothia, Sergel o Svea har jag redan, släppt 6 olika till dem o de har gjort så ja har 3 mindre fakturor och 3 bättre avbetalningsplan.
Okej, jag har alla dessa hos KF. Kan kolla ikväll exakt vart alla har gått. Klarna är det delbetalning eller kontofakturan du vill släppa? Dem använder sig av flera olika inkasso.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp