Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inkasso eller kronofogden - vad är bäst?

ooo nej jag hadde även banklån kortkrediter som jag då klarade men en utgift jag inte räknat med dök upp så tog jag smslån och det gjorde att hela min ekonomi gick åt hel....så jag kommer ha utmätning ja 15 år eller ja tills allt är betalt.så alltså detta är det värsta med smslån de går inte med på avb i "normala"summor.men men jag får skylla mig själv.men oavsett så ja det blev kf eftersom hyra och el kan man inte hoppa över bara för att betala smslån.och betalar man inte inkassot så slutar det ändå hos kf.hur man än gör.för mig funkade det inte med inkasso.

Hur hamnade du där?
Spel?

nej inget spelande.men jag kan förstå den som är spelberoende att det är lätta pengar.jag valde sj'älvmant lämna allt till kf.låg back varje månad med ca 3000.
nu har jag ca 4500 kvar varje månad.detta handlar om flera års problem med ekonomin av olika anledningar vissa som jag inte kunnat påverka som förlorad inkomst och arbeten.men till viss del på mitt egna nonchalant leverne,bla shopping.lite som spelberoende.

det gick inte längre helt enklet.men låter sjukt men mår bättre idag än jag gjort under flera år innan.jag har pengar idag.men visst anmärkning gör att avb,hyra lägenhet,hyra släp,abbonemnag m.m. är kört.men jag klarar mig lika bra som alla andra.lever som andra.men en sak är man prioroterar annorlunda idag.och va kul det är att köpa tex en grej man verkligen vill ha och vet man sparat ihop till det.men visst ibland är jag bara så trött på allt och vill bara lämna allt.men men va sjutton det ska gå.

hur går det för dig då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp