Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inkasso bilecta

Hej hur länge har man på sig om man har avbetalning hos inkasso men ej betalar den i tid, skickar dom en påminnelse då? Eller direkt till kronofogden och från de att man får brev från kronofogden Hur många dagar på sig att betala innan blir anmärkning?

Hej hur länge har man på sig om man har avbetalning hos inkasso men ej betalar den i tid, skickar dom en påminnelse då? Eller direkt till kronofogden och från de att man får brev från kronofogden Hur många dagar på sig att betala innan blir anmärkning?
Billecta skickar direkt till kronofogden om du inte följer planen ! För mig var det 8 dagar efter

Okej hur lång tid har man på sig att betala när kfm skickar innan anmärkning
Först måste du skriva på föreläggande själva pappret och då har du 10 dagar från du skrivit på ! Men du kan ju dra ut på det om du vill till lönen kommer in o så :)

Först måste du skriva på föreläggande själva pappret och då har du 10 dagar från du skrivit på ! Men du kan ju dra ut på det om du vill till lönen kommer in o så :)
Kan jag dra ut på det tills 20:e om utan att det hinner ge anmärkning?

Kan jag dra ut på det tills 20:e om utan att det hinner ge anmärkning?
Ja det kan du. Har du fått papper om föreläggande från kfm? Du kan vänta med att skicka in det tills du får påminnelse från kfm, då har du 10 dagar på dig sen. Vill du köpa dig ytterligare tid kan du bestrida till kfm och betala så fort du kan. Då slipper du anmärkning men betalar du inte kan dom välja att skicka det till tingsrätten. Men ett alternativ om du vet att du kan betala ett visst datum men vill undvika anmärkning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp