Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ingen i min familj vill vara medsökande

Jag var in på nystart lån och kollade. Vill så gärna betala av mina skulder hos KFwm behöver medsökande. Ingen i min familj vill ställa upp. Ni som fått beviljat nystartslån, hur har ni gjort?

Hade medsökande :D

Haha ja vad kul för dig Men vad finns det för möjligheter när ingen vill vara medsökande?

Inga i princip. Ska mycket till att bli bevljad utan medsökande.

Jag testade genom nstart, fick också att jag behövde medsökande. Väntade någon vecka och testade sen genom en låneförmedlare och fick nstart utan medsökande.

Jag testade genom nstart, fick också att jag behövde medsökande. Väntade någon vecka och testade sen genom en låneförmedlare och fick nstart utan medsökande.

Det innebär tyvärr inte alltid att man går igenom Nstarts process. De gallrar bort rätt många, även om de lämnat erbjudande.

Jag var i kontakt med Nstart för några år sedan. Då krävdes också medsökande, men inte över hela perioden. Han som jag pratade med förklarade att dom kunde stryka den medsökande efter 12 månader, så kanske om du får till en sådan deal så är det lättare?

Jag gick dock inte vidare med Nstart, lät löneutmätningen fortskrida tills den blev nollad istället. Annars hade jag nog fortfarande haft lånet kvar idag.

Ni som sökt Nstart,vad blev det för frågor när dom ringde upp? Nån som fått avslag över telefon? (Nyfiken )

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp