Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

ingen fara för anmärkning?

Hade en skuld till Avida Finans som jag bestred hos KFM. Den hann skickas till tingsrätten innan betalningen registrerades. Är det någon som vet om jag riskerar en betalningsanmärkning pga det?

Jag undrar samma sak, har ett ärende som skickats till tingsrätten också, och vill verkligen inte få en anmärkning, någon här som vet? Jag kommer att få en avbetalningsplan när tingsrätten har meddelat en dom, men får man då en anmärkning?

Några beviljar avbetalningsplaner och några skickar direkt till fogden för utmätning.

Jo, jag vet, men jag väntar på en dom från tingsrätten, först efter domen kommer jag att få en avbetalningsplan säger de jag har lånet hos. Jag har läst om andra här som fått avbetalningsplaner efter att ärendet gått till tingsrätten, och de har INTE fått någon anmärkning. Man vet aldrig vad som gäller, kan ingenting om det här!

dom

Vad jag har varit med om så får man inte en anmärkning när det blivit en dom och man får en avbetalning sedan.Har hänt mig flera ggr.

Vilket bolag äre du ska få avbetalnings plan hos??:/ jag är typ i samma sits....

Mitt Vivus lån ligger hos tingsrätten och Vivus kommer att ge mig en avbetalningsplan såfort tingsrätten meddelat en dom, så nu väntar jag bara, och vill absolut inte få en anmärkning!!!

Är det någon här som haft sitt hos vivus och låtit det gå till tingsrätten och fått betalningsanmärkning?

Jag har ett lån hos vivus som ja nu bestridit dom har fram till den 18e nu o bestämma hure blir..men jag tror de skickas vidare till tingsrätten:/ väntar nervöst på besked..vill inge annat än o ha en avbetalningsplan samt o slippa betalnings anmmärkning:*(

Funderar på om ja ska ringa vivus idag o fråga hure blir elr ska man låta dom va fram tills den 18e o sen höra av sig??:/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp